A zeneipar nagyon, nagyon felemelő dalok sokaságát fogja megjelentetni – ezzel a címmel írt cikket a Rolling Stone. Ebben neves szerzők (köztük például Tricky Stewart) és zeneműkiadók képviselői ugyanazt mondják: hatalmas most az igény a pozitív üzenetű dalokra, és szerencsére nemcsak a közönség (és a hirdetők) részéről, hanem a dalszerzők részéről is.
Amikor Zoomon elkezd együtt dolgozni több dalszerző, akkor jellemzően nagyon hamar megállapodnak abban, hogy mindegyikük a legszívesebben ilyen dalt szeretne írni. Még azok is, akik máskor inkább sötétebb témákat választanak, most „megtalálják a módját, hogy beleszőjék a reménykedést” a szövegbe, a zenébe. Egy szerző azt mondja, hogy ez nemcsak a hallgatóknak fontos, hanem neki magának is segít, ha inspiráló szövegeket ír.
„A kiadók és az előadók ugyanazt kérik: több pozitivitás, kevesebb szívfájdalom” – mondja egy szerző az igények oldaláról. Természetesen nem a klubokban együtt bulizás most a pozitivitás jelentése, hanem ilyesmik: bátorítás, felülkerekedés a nehézségeken, együttlét, egymás támogatása. A Rolling Stone-nak nyilatkozó szakemberek szerint a hirdetők a reklámokba a következő üzeneteket keresik: együtt vagyunk, számíthatsz ránk, együtt támogatjuk a „frontvonalban” dolgozókat. A Sony/ATV szerint a legtöbb sync igény olyan örökzöldekre érkezik, mint a Stand By Me, Come Together, With a Little Help From My Friends, Heroes, O-o-h Child – de természetesen új daloknak is van esélyük a megnyugtatóan ismerős slágerek mellett.
A Twenty One Pilots Level of Concern című dalában szó esik a karanténról, a pánikról és a „megőrült világról”, de a dal reményt sugároz – és világszerte játsszák a rádiók, több országban a top 10-be került
Categories: Hírek
Leave a Reply