Rádiók, televíziók, háttérzene-szolgáltatók után sportesemények is csatlakoztak az Él a zene! kezdeményezéshez

2022-ben indult, 2023-ra pedig kibővült az Él a zene! kezdeményezés. Ahogy a honlapon olvasható, „az Él a zene! a magyar könnyűzene napja hivatott lenni, és népszerűsíti a magyar dalokat, szerzőket, előadókat.”

A népszerűsítés mellett persze a jogdíjak formájában bevételt is jelent az alkotóknak az, hogy közel kétezer üzletben, szállodában stb. csak magyar zene fog szólni, hiszen négy háttérzene-szolgáltató (a MoodMedia, a 3G Multimédia, Music Engine és a KittoMedia) is csatlakozott a kezdeményezéshez. Emellett tucatnyi rádió- és tévéadó, valamint több mint 100 iskolarádió; továbbá idén újdonságként két sportrendezvény: a szegedi kajak-kenu világkupa és a Tour de Hongrie kerékpárverseny.

A kezdeményezést nagykövetként népszerűsíti Orsovai Reni (Nene), Lábas Viki (Margaret Island), Fekete Giorgio (Carson Coma) és Likó Marcell (Vad Fruttik). A szervező Fülesbagoly Alapítványt az Artisjus támogatta, stratégiai partnere az EJI, a Mahasz, a Music Hungary Szövetség és a WMMD.



Categories: Hírek

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .