Brandeket és feltörekvő zenészeket összekapcsoló ügynökséget indított a Spotify

A brandek és a zenészek kapcsolata évek óta fontos téma a minél több bevételi forrást kereseő zeneiparban. A Spotify most belépett erre a területre: a cégen belül létrehoztak egy tanácsadó ügynökséget, azzal a céllal, hogy a brandeket feltörekvő előadókkal kössék össze.

„Nehéz követni a rendkívül gyorsan változó kultúrát – ezt szeretnénk megkönnyíteni a brandek számára” – olvasható a Spotify közleményében. Azt ígérik, hogy a cég iparági tudására és kapcsolataira, globális elérésére, kreativitására és „adatokra épülő precíziójára” építve egyedi kampányok felépítésében fognak segíteni a brandeknek. Mindez a feltörekvő művészek számára is páratlan lehetőségeket nyújt majd.

Az AUX ügynökség első partnere a Coca-Cola; a céget a dél-koreai származású, Berlinben élő énekes-DJ-producer Peggy Gou-val kötötték össze. (Ő annyiban nem feltörekvő művész, hogy 2016 óta jelennek meg zenéi; 2023-ban, az XL kiadónál megjelent számával új szintre lépett, több százmilliós hallgatottságot elérve.) Az egyelőre ismeretlen tartalmú kampány a cég Coke Studio programjának része lesz.



Categories: Hírek

Tags: , ,