Megérkeztek a klipek a Spotify-ra

A Spotify márciusban 12 piacon vezette be béta módban a zenei videókat, most pedig 85 új piacon váltak elérhetővé a klipek az előfizetők számára. Ezek között ott van Magyarország is – viszont a legnagyobb zenei piac, az Egyesült Államok nem. Egyelőre csak a klipek „korlátozott katalógusa” érhető el, és továbbra is béta módban van; a Spotify új fejlesztéseket is ígér a jövőben.

A hivatalos közlemény szerint az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a videók hatékonyak az új hallgatók megtartásában. Azok a hallgatók, akik először találkoznak egy dallal, és megnézik a klipjét is, 34%-kal nagyobb arányban térnek vissza a dalhoz a következő héten, mint azok, akik nem nézték meg a videót. Azok a dalokat, amelyeket a klipjüket nézve fedeznek fel a hallgatók, 24%-kal nagyobb arányban mentik el a kedvenceik közé vagy osztják meg.



Categories: Hírek

Tags: ,

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.