Idén november 5-től 7-ig tartják a Budapest Showcase Hubot, ezen belül két napon, szerdán és csütörtökön lesznek a showcase koncertek mellett szakmai programok is a Bistróban.
November 6-án a reklámok lesznek a középpontban. Egy kerekasztal-beszélgetés a pitcheléstől a jogosítási szerződésekig minden tudnivalót felölel majd. Ezen a résztvevők a következő cégektől jönnek: az egyik legismertebb globális szereplő, a Songtradr alá tartozó Massive Music, a holland Magma Agency (Mercedes, Heineken, Diesel, Schweppes), illetve a zeneműkiadói oldalról a globális, független Peermusic egy brit munkatársa is a beszélgetők között lesz. A névsor még tovább bővül a következő programra, ahol a szakemberek a beküldött demókat véleményezik. Ezen a napon a megszokott Granturismo speed meeting zárja a szakmai programot.
November 7-én a média lesz az első téma: a rádiók, blogok, zenei lapok szerepe, a rádiós játszások vagy kritikák hozadéka az előadók számára; másfelől pedig az a kérdés, hogy mire kell figyelnie egy előadónak, akik a nemzetközi sajtóban szerepelni akar. A CLASH magazin újságírója, a kultikus bécsi FM4 rádió rendezvényeinek főszervezője és a lengyel Ravno Do Dna magazin alapítója beszélgetnek erről. A Waves Vienna, a MENT Ljubljana és a lengyel fesztivál- és rendezvényszervező Good Taste munkatársai a showcase fesztiválokról beszélnek; a programajánló szerint azt is feszegetik majd, hogy ezek betöltik-e a szerepüket, vagyis valóban segítik-e a feltörekvő zenészeket.
A kelet-európai fesztiválok jövőjét és az ezeken fellépő régiós zenekarok kérdését az Exit, az Electric Castle, a Malom Fesztivál és a Jazz In The Park munkatársai feszegetik majd. Végül a legnagyobb kelet-európai piac, vagyis Lengyelország sajátosságait mutatják be helyi szakemberek; ez a beszélgetés is külön kitér majd arra, hogy más régiós országokból induló előadóknak milyen esélyeik vannak itt.
További információk, jegyvásárlás a honlapon.
Categories: Hírek