A Realize Music cég első terméke, a Sing januártól lesz elérhető, első körben a Meta Quest VR-eszközre, de fejlesztik más VR-eszközökre is, illetve mobilos, okostévés, asztali verziók is várhatók- írja a Music Business Worldwide.
A Sing különbözik a korábban nagy sikert elért zenés játékoktól (pl. Rock Band, Just Dance), a lényeg ugyanis nem egy feladat teljesítése. A fókusz itt magán az éneklésen van, és a zenéhez való kapcsolódáson – írja a TechCrunc; a lap úgy fogalmaz, hogy az a cél, hogy „egyszerűen azért énekeljünk, mert az jó érzés”. A fejlesztők az éneklés mostanában egyre jobban feltárt terápiás hatását hangsúlyozzák, illetve azt, hogy ennek ellenére az emberek 80%-a nem már mások előtt énekelni – még akkor sem, ha csak egyetlen ember hallgatja. (Ez feltehetőleg egy amerikai adat.)
A Realize Music: Sing immerzív környezetbe helyezi a felhasználót, ami dinamikusan változik a zene és az éneklés hatására; ebben elhelyezve látható a dalszöveg. Az éneklés mellett lehet „légdobolni” és 3 dimenziósan „festeni” (mint az alábbi videóban látható).
A cégnek jogosítási megállapodása van a Universal és a Warner Music Grouppal, és a januári induláskor már több mint egymilliós katalógus lesz elérhető az appban, továbbá hetente adnak hozzá új dalokat (ezeket playlistekbe is lehet rendezni). A majorök közül főleg a UMG ismert arról, hogy aktívan keresi az együttműködést a különféle wellness alkalmazásokkal, mert komoly bevételi potenciált lát a zeneipar számára ebben a területben.
A Realize Music: Sing előfizetéses modellel fog működni. Ez kezdetben havi 9,99 dolláros, évi 99,99 dollár lesz. A cégben egyébként a játékipar több ismert szereplője is dolgozik.
Categories: Hírek
Leave a Reply